Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky napsané. Díky za takový článek. Nedlouho potom, co jsem konvertovala, mi psala jedna sestra takové hezké věci o islámu, pak mě "předala" do péče svému bratrovi a ten mě začal "zpracovávat". Ty texty vypadaly dost podobně, jako ten Váš. Na první pohled "smysluplné" celky plné hadísů a veršů z Koránu vysvětlující, jak "skvělou" práci vlastě ISIS odvádí, na druhý pohled už to ovšem, stejně jako to, co jste napsal vy, vrže jak starý kanape. Ale hodně najivních děcek, nebo ne uplně chytrých lidí, se dá strhnout.

1 0
možnosti

Díky. Nenapadlo Vás, že spíš "jako starý kanape" vrže celý islám?

Protože nejen, že se "to tam dá najít", ale zjevně to tak bylo i při sepsání myšleno.

1 0
možnosti

R^R^ Ano, je to způsob, jak ukázat, že v Koránu lze najít vše. A také je z obou článků (tento a ten Eman Ghaleb) jasně patrné, že je nezbytný dialog, který by ozřejmil evropské hodnoty.

2 1
možnosti

Dost dobry :) Jen by me zajimalo, co by na to odpovedela mirumilovna muslimka Ghaleb :D karma

7 1
možnosti

T87o84m30á17š 84P43í43c70l

22. 12. 2016 12:53

Něco hipísáckého a uťáple sluníčkového. I Věra Polednová Brožová byla přesvědčena, že buduje úžasnou spravedlivou společnost budoucnosti, o horlivých obdivovatelkách nacismu nemluvě.

6 1
možnosti

J45i15ř37í 72N86o20s27e82k

22. 12. 2016 12:15

Tohle je demokratická Evropa, 21. století.

K nevíře.

Na to můžu i jako bezvěrec říct jedině: Bože můj, Bože můj, proč jsi mě opustil?

3 0
možnosti

skutečná odpověď by nic nevyvracela, jen odstranila pisatelku dopisu. Snadné a účinné, na rozdíl od psaní. Tohle je směšné, historii píší ti co ji přežijí

2 2
možnosti

No nevím, silně riskujete, že to nějaká ta slépka vezme smrtelně vážně:-(

5 1
možnosti

Ale dyť ony to vážně berou.

9 0
možnosti

Také nechápete smysl a pointu? Už jsem měl strach, že jsem v tom sám. ;-D

1 4
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3636x
Souhlasím s Terrym Pratchettem, že čtenáře vesměs nezajímá autor a chtějí hned číst. Nicméně pár základních údajů (stejně byste to poznali): Miluji svobodu a nesnáším její potlačování v jakékoliv podobě. Věřím, že člověk ví nejlépe, co je pro něj dobré a nepotřebuje k tomu byrokraty a politiky. Jsem přesvědčen, že lidé jsou vesměs inteligentní a rozumní tvorové. Platím daně, chodím k volbám (ač nevolím žádnou z parlamentních stran) a pouštím sednout v MHD. A rád se občas k něčemu vyjádřím.

Seznam rubrik