Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Srovnáním zpráv na BBC, CBS, ARD a ČT jsem přestal ČT sledovat, protože se od vpředu jmenovaných liší nejen počty lidí, ale i překlady a především vlastním "domýšlením" a v řadě případů překroucením zpráv. Zřejmě spoléhají na českou nevzdělanost a neznalost jazyků. Zkrátka ČT lže, až se jí od huby práší. Navíc často události v zahraničí, které by mohly kladně oslovit českou veřejnost, cenzuruje.

15 2
možnosti
Foto

R^Ano. Ale já ani čétéčko nevynechávám. Je to dobré pro srovnání si myšlenek i názorů;-)

2 0
možnosti
RC

Platba za televizi a rozhlas je to nejmensi, co mne v transferech ode mne ke státu trapi.

0 0
možnosti

I to nejmenší může  být nemorální, pokud  je  to vlastní platba  za  dezinfomramace  pro vlastní osobu ;-€

9 0
možnosti
PH

Já dám klidně i 300 když mně to pomůže, ale zatím mě to jenom vždy nas.re.;-D

1 0
možnosti
TJ

ČT informuje vesměs v pořádku. Rudým rusofilům se nikdy líbit nesmí.

7 14
možnosti
Foto

Kdyby jenom jim. Ani rudým eurofilům. ;-€;-OAle to by musela opravdu plnit to, k čemu jí zákony zavazují. A právě o tom je!

11 2
možnosti
Foto

Já si na ČT rád připlatím, takže mne vynechte ze svých myšlenkových pochodů...

2 2
možnosti
RV

Si připlaťte, ale nechtějte to po mě.

16 0
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3636x
Souhlasím s Terrym Pratchettem, že čtenáře vesměs nezajímá autor a chtějí hned číst. Nicméně pár základních údajů (stejně byste to poznali): Miluji svobodu a nesnáším její potlačování v jakékoliv podobě. Věřím, že člověk ví nejlépe, co je pro něj dobré a nepotřebuje k tomu byrokraty a politiky. Jsem přesvědčen, že lidé jsou vesměs inteligentní a rozumní tvorové. Platím daně, chodím k volbám (ač nevolím žádnou z parlamentních stran) a pouštím sednout v MHD. A rád se občas k něčemu vyjádřím.

Seznam rubrik